Fredag kväll

Hejsan alla nyfikna bloggare!

Nu har jag och mannen varit på banken fick inte ja och inte nej men vi har diskuterat detta i ca två timmar nu och har insett att det inte är värt det, vi vill ha ut så mycket mer av livet än att bara bo som vi gör nu. Vi har pratat på att leta lägenhet i stan ev hus. Lutar åt råtorp eller skåre,ja ev kasernhöjden så frächt där 
vi får se ska kolla lite på www.hemnet.se och se vad vi kan hitta.
Michael jobbar ju ändå inne i stan och jag kan ta bilen likväl som han tar bilen in till stan nu.
image97
Börjar tro att det inte var menat att det skulle bli så här, och allt har ju en mening eller hur?

Skulle va kul att testa på nått nytt tycker både michael och jag, kanske kan bli bättre än det är nu för vi tycker inte att det är så givande just nu, jobbar som två svin betalar dyrt och sen sover låter inte så bra. Sen kanske man kan fixa sig nått annat jobb med.



Nu har jag och älsklingen hyrt film och skall laga lite nachos och ta en öl vi höres i morgon!
image96
HUGS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0