guldgruvan, är du med och gräver???

Hej och hå slit och släng vad jobb det är att renovera, men nice blir det vill ha nya möbler nu!!!! Men det e dyrt, skulle bryta guld ur nån gruva så man blev lite rikare.

Har nyss lämnat mina juveler på dagis som har slitit ut sin mor till den mildaste graden idag hehe grannarna blir nog inte kloka på oss men det gör inget, bara att de vänjer sig för jag flyttar inte på mig. Trivs så bra här så vi blir nog boende här, baar min hyra jag äe missnöjd med. Nån som vill betala??? Nej tänkte väll det.
image50
Ny skall jag gå runt som en virvelvind här hemma innan jag ska dra mig till jobbet, ska på nya jobbet idag, eller nygamla jobbet har varit där för ett par år sen, blir nog bra. Pirrigt bara när man är van med det andra stället.
Men bra för jag känner jätte många där sen innan jag jobbade där så det är skönt.

Igår så röjde jag upp en hel del i mitt förråd slängde ut en massa bråte å trasiga leksaker, mattor ja allt mellan himmel och jord, så nu blev det lite bättre. Ska försöka att få tummen ur och skicka min gubbe på loppis för jag behöver inte två hem ett här inne och ett om man räknar bråten på vinden och förrådet hehe.
Nog samma sak för de flesta tror jag.

Och vet ni en till sak att jag är den soffliggande athleten igen inte bra ska ta tag i detta när solen lyser asg...

I natt så fick S&M sin lilla prinsessa, helt underbart att de med fick en av varje, så nu har L blivit storebror *L*
Vill me klämma bebis får hälsa på dem när släkten har rusat förbi och över dem, vet hur jobbigt det är med alla som bar vill komma för bebisens skull. Men glad att jag är bebis klar, vill bara att prinsen ska bli i prinsessans ålder så man kan prata istället för att gorma haha. Detta är glömt när jag e 60...


Nej tjing tjong vi höres!
image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0