***

Idag är det bara 2 veckor kvar tills vi får flytta in, ska bli så skönt och kul :) Jag och darling har varit och shoppat lite till huset under helgen.  Sen var vi barnlediga under helgen då snalla mamma passade barnen så vi drog på bilträff i Örebro halv 12 i lördags kom hel halv fyra på morgonen gissa om de ögonen stod i zenit haha tröttheten ligger kvar än. Måste säga att denna helgen varit helt ok! Och i fredags så fick jag snosa bebbe gud så underbar lille V e L, kul att ses på fredag igen. Och A kul att träffa dig med inte heller allt för ofta fast å andra sidan blir det mer uppskattat då :P
Jobbar kvällen idag men det har gått jätte fort kanske för att man har så mycket att göra nu så man glömmer bort tiden. Innan jobbet idag så åkte jag ner till E-V och satte mig, skönt att bara få rensa sina tankar , och vara ifred. Satt där i en hel timme. En massa minnen där ifrån bara flög omkring i min skalle fast bara bra minnen mycket från min högstadietid.
många betydelsefulla människor som jag fortfarande tycker så mycket om, och som jag kan sakna. Känner mig lite som en filosof hehe men försöker att hitta lungnet igen känns som tiden går frammåt och allt börjar bli bättre, inte lika hektisk vardag som förut kan jag känna. Och det märks att jag lugnat ner mig med stressen min psoreasis är inte så aggresiv numera.

Nej ni kära nu ska jag ta kvällen och smyga hem ha en bra vecka för det ska jag ha KRAM

Kommentarer
Postat av: Terez

Hej!
Gud vad avis jag är på er som ska flytta in i nya huset snart, måste få komma och smyga hos er när ni är klara:P Ha en bra dag!
Kram

2008-04-08 @ 08:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0