Ja men hur fan ska ni

män ha det??? Idag på jobbet så blev det en häftig diskution om omskärelse själv bara skakar jag på huvudet, alltså knoppen haha Diskusionen löd som så att det var äckligt, varför? För att ollonet fastnar i kallingarna... Medans på en av de andra avdelningarna propagerades för omskärelse, så det är tydligen inte bara storleken som e på tapeten längre det går frammåt i andra utvecklande faser, haha män har sitt och kvinnor har problem med pattarna, så vad göra jag bara gillar läget vad gör ni? Hakar på trenden och omskär er i morgon eller gillar läget??? Ska bli intressant att se era kommentarer till detta, vet att det är lite tabubelagt, men å andra sidan gillar alla åsikter, Lever i ett fritt land.

Kommentarer
Postat av: terez

hehe kul diskution och det är väl upp till var och en vad de tycker om sina små vänner i byxan, själv kan jag inte ytra mig om det men det är nog villketsom! hoppas det går bra med packning och allt:)
Kram

2008-04-17 @ 15:51:47
Postat av: Anonym

varför skulle det fastna i kalsongerna?

2008-06-10 @ 19:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0