Mitt i det hela

Nu har jag flyttat och det är helt underbart, länktar inte tebax te ferlin det minsta, det enda kan ju vara att jag hade vita fönster men jag har två armar och en färgburk så tjilevipp så ska det snart vara vitt här också. Ska fortsätta att flyttstäda på ferlin nu fy säger jag bara hatar flyttstädning, men värt att slippa betala för flyttstäd... Låg å kröp i badrummet på övervåningen i fyra timmar igår så gissa om min rygg är lite ur led. Men går på och jobbar helgen nu i morgon så det måste bli klart ska ju lämna ifrån mig nyckeln på tisdag.

Har börjat med rabatter och lite sånt vid huset, så det kryper i mej att få fortsätta, så det har jag gjort på kvällskvisten när barnen knoppat och man inte kan va på ferlin och städat. Men är ju ledig Måndag & Tisdag till veckan så då vet ni  vart jag är, huvudstupa med arslet i vädret och en spade i näven....typ grävling eller nått.

Idag så vill jag skicka en bal taggtråd till jävla förbannade com hem som har pajat min hemtele så jag var tvungen att byta nummer, tack för det har ju bara haft mitt gamla i 10år i år!

Saknar er mina juveler har inte haft den tid med er som jag velat nu i flytten men så är det för alla, men blir kul snart e vi på plats och allt e som vanligt igen.

Iförrgår hade jag två killar från hemmabutiken som installerade min nya tvättmaskin och torktumlare, så nu är jag nöjd, tvättar som vanligt igen :P

Nej nu ska jag lägga benen på ryggen och komma nån vart kram på er vi höres å synens när jag landat / Tezzie

Kommentarer
Postat av: Linda

gud så gött ni kommit in nu äntligen förstår du trivs. Så nu måste ja få komma och inspektera det nya huset här framöver. Ha det så gott kramar

2008-04-24 @ 13:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0