>T<

Så nu var mitt hem borta...har varit på banken å skrivit på de sista papprena hoppas att de ska trivas.

Ska snart iväg å ta en lunch med H så vi får prata lite skit, har haft så dåligt med tid för vännerna nu men det tar sin tid med nya huset och barn. Men allt e underbart just nu bara njuter till fullo. Länktar tills hösten kommer då jag och LOVE ska riva ut köket å få in nya köket =P *Igår rev jag å mami loss med sågar, ja sågar vi två en syn för värden men rev ner tre stora träd som igentligen ska vara buskar på en halvmeter men som hade blivit 2,5m och kastat grenar åt alla värdens håll, utvecklat rötter och spritt sig... Fy fan för buskjälvlarna men gone och väck ska skiten, så i helgen ska jag gå loss med yxa, tar inträde på tomten då för de som vill se???? Sen efter 5 timmars sågande så är min tomt en stor jävla rishög, lite väl risigt haha, tog därefter tag i min rabatt som jag börjat gräft blev snajsigt så så nu ska planteras i helgen.

Nej puss å kram! Smiter nu *L*

Kommentarer
Postat av: Therese i Storfors

Grattis till det nya huset =) måste ju få se lite bilder på det!
kram

2008-05-01 @ 21:04:06
Postat av: Terez

Hej va skoj för er att ni äntligen fått komma in! hoppas ni trivs och allt blir som du vill och planerat:) Kram

2008-05-02 @ 08:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0