Fika och inredning

Min sista dag jag e ledig innan jag går på min 100% tjänst sen blir det jobba av. Igår förmiddag så var jag till stan och fikade med Terez och Hannah, trevligt när man kan få en stund tillsammans även om det inte är lång stund. Efter detta gjorde jag och Hannah stan några små fynd blev det i alla fall, lite ritpennor till barnen och nytt gardintyg till takfönstret. Sen åkte jag och min son hem och käkade middag. Sen tog jag mig en tur med mami, mormor och min dotter till blommaffärerna, köpte en jätte snygg limgrön cypress som ska planteras idag i min kruka utanför ytterdörren. Och sen köpte jag vita ljung till blomlådorna blir snyggt till murgrönan som hänger ned på sidorna. synd att det inte finns mer tid att vara ute i trädåren då jag verkligen älskar det, men inom sin tid när barnen växt upp och sysslestätter sig själv lite mer, så kommer min tid.

Har bestämt mig för barnens nya sängöverkast grått med vita stjärnor.

Kommentarer
Postat av: terez

Tack för igår det var mysigt men som du säger kort... men det blir fler gånger hihi!

Kram

2008-08-29 @ 08:58:24
Postat av: Junitjej

Vilket fint sängöverkast!

2008-09-03 @ 17:21:16
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0