Nu så ...

Nu så kunde man äntligen få logga in, verkar ha varit lite strul här på morgonen, har typ inte orkat skrivit under helgen så jag ger er här en liten resume. Fredag hade vi kräftskiva hos mami & papi riktigt riktigt gott var det. Kilade inte hem förräns klockan var halv ett.
 
Sen har jag mami och min Prinsessa varit och letat höst/vinterblommor men de har inte fått in så mycket än så mina blommlådor får gapa tomma ett tag till tyverr.

Sen gav vi oss in på svamplockning, blev några små inget att ha så vi får ge oss ut någon mer dag när vi har mer tid men lite fina bilder blev det.

Sen har vi fixat lite i köket blev så snajsigt så, de nya gardinerna, duk, ljusstakar och kruka. Man bara drömer ju om de nya köksskåpen som ska in :D Undrar just när mina nya stolsöverdrag kommer ljusbeiga mocca stolar med småbarn är ingen bra kombination tro mig hihi


Kommentarer
Postat av: Tess

Åhh, vad fint ni har det...gillar lampan!



Duu..vad blev det för namn på kissarna??



Ha det gott

Kram

2008-08-25 @ 14:09:14
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0