Mycket på gång

Fick en chock igår när jag loggade in på min facebook kompisens lilla son hade trillat ned i en brunn på våxnäs, men som tur är gick det bra ni kan läsa om det här (http://www.gt.se/nyheter/1.1415684/har-satt-liam-fast)

Är på jobbet nu här är det iskallt är som en isbit så ska sno på mig en tröja, ska bli skönt att få vara hemma i morgon sen ska jag jobba nyår, ska vila upp mig i morgon. Jobbigt att jobba fyra dagar i rad och när det är helg hela tiden extra duschar och extra med allt, skönt att det snart är över med jul och nyårs stök.

Måste kila nu men bjuder på bild av vårt hus som vi har tänkt bygga

Höres i eftermiddag Kramiz på er

Kommentarer
Postat av: Tess

Men fyy vad otäckt!! Tur att han klarade sig så bra, lillkillen :)



Fint hus Tezzie. Nu håller jag tummar och tår att det går vägen för er, ni behöver lite tur nu.



Kram vännen.

2008-12-29 @ 14:43:55
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Linda Sedin

Hej igen..såg att Ni tänkt bygga Halland 130 Borohus. Det har vi byggt, ett jätte mysigt hus.

Men jag kan inte låta bli att säga att jag skulle aldrig rekomendera någon att bygga ett Borohus med de säljarna som finns på Hammarö. Själv har jag en lång lista till själ. Är själv tillsammans med andra på området där vi bor i tvist med företaget.

Jag berättar gärna min historia för dig.

//Linda

2009-01-01 @ 16:51:58
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0