Tezzie´s palats

Så där ja, nu börjar jag vakna till liv efter lite kaffe, har haft min son sovnas i min säng i natt så jag har typ inte sovit en blund. Klarar inte av att ha barn i sängen vill helst sova själv över huvud taget, men man blir väll som folk senare i dag när kroppen vaknat hehe. Igår hämtade jag ett par av bokstäverna jag har beställt, ett K & V som jag ska ha på mina söta tvättmedelsburkar ett K på kulör tvättmedlet och ett V på vit tvättmedlet, så idag ska jag leta reda på något gulligtband att knyta fast dem med på burkarna. Lutar åt grått då tvättstugan kommer att få svart klinkers golv vita väggar, vita skåp och svart skiva.


Sen hade jag lovat er bilder på nya soffan, lite svårfotad då den åt upp typ hela vardagsrummet, kan bara beskriva den med att den är STOR! 3,5m lång


De specialbeställda kuddarna, funderar på att beställa två stycken till i annan form. 

Puffen som katterna älskar att ligga på

Är nu på jakt efter två svarta filtar med silver i då soffans tyg är svart med silver i syns tyverr inte på bilderna.

Och den svarta matchande granen på plats ska bara köpa lite fler vita kulor och något silvrigt, jätte fin på kvällen har en disney slinga i den som blinkar i olika möster.

Kommentarer
Postat av: Tess

NAJS!!!

Har sagt det förr och kan säga det 10 000 ggr!!

Du har verkligen stil bruden....

Soffan var jättefin, vill oxå ha ;)

Det söta vardagsrumsbordet, vart har du köpt det?

Granen var ju klockren :)



Ha en bra dag och hoppas ni mår bättre..



Kram

2008-12-17 @ 12:21:51
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Tess

Mejlar du ditt kontonr då då :)



Kram

2008-12-17 @ 12:52:02
Postat av: Anna-Karin

Men åhhh så fint du har hemma!!!!

Jag måste nog ta mig en tur ner till dig och bli ännu mer inspirerad. Kanske ett bra semestermål ;-)

Kram// Anna-Karin

2008-12-17 @ 13:53:02
Postat av: Anne

Vilket fint hem du har!!Assnygg soffa :)

2008-12-17 @ 14:45:46
URL: http://metrobloggen.se/annehafker
Postat av: titti

Hej!



Jag har oxå en svart gran uppe vid braskaminen....visst är de skit snygga...

Har ni oxå fått julklapp från chefen? Vi får väll sammma sak i hela kommunen kan jag tro.Mattias måste ha blivit jätteglad:)

Hoppas allt är bra med dig!?

Kram

2008-12-17 @ 16:09:03
URL: http://tittilundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0