Turkiet 2008

God morgon!
Igår kväll kom vi hem till ett iskallt och regnande sverige, trodde jag skulle frysa ihjäl, hade bara på mig leggings och en tunn topp. Vädret i turkiet har varit helt underbart 45 grader i skuggan och 33 grader i vattnet. Barnen har badat från morgon till kväll sena kvällar runt 02:30 varje dag så lite sliten är man. Flygresan ner var inte så trevlig hur mycket luftgropar som helst så ett par nära döden upplevelser hade jag och min syster ASG så löjliga så. Men flygresan hem var nice och det var fint väder längst ner i i sverige så vi såg öland. Har shoppat på oss lite kläder, handdukar och accessoarer, Linda du har ett paket till lilla V och Titti du har ett M & I. Fanns inte så jätte mycket att handla mest krimskrams tycker jag men det vi hittade var fint och det var roligt att få pruta, Tarzan var dock bäst på detta. Jätte god mat och ett stort utbud för turister så jag rekomenderar verkligen Turiket som er nästa resa. För vår del blir det nog Grekland nästa år. Lite bilder kommer här....



Kommentarer
Postat av: titti

Hej, kul att ni haft det gött på semestern. Jag längtar verkligen till våra två resor, skönt att de ligger så tätt. Inte hade du väll behövt köpt presenter till oss.goo du gumman, tänker alltid på andra. puss



Vi måste ta tag i det där med Kilene igen nu.. tycker jag sväller för varje dag:P

Skönt att ha dig hema nu iallafall. Ta med dig familjen och kom o fika nån dag här nu. Moa vill leka med Alicia lite.

Vad har du för dig på fredag kväll föresten?

2008-07-22 @ 11:06:57
Postat av: Anonym

men va go du är gumman. Ni verkar iaf haft det kanon där nere, tur det kommer lite värme här hemma nu med då så ni slipper frysa ihjäl. Nu längtar jag också i väg till någon annan världsdel känner jag. Absolut måste vi ses, vill ju se massa härliga kort också och bli lite avundsjuk haha kram på dej

2008-07-22 @ 22:37:12
Postat av: Anonym

tack för den värmande komenatren jag uppskattar så mycket..tusen tack ...kram

2008-07-23 @ 18:29:41
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0