Snoooosa kudden ...

Snoooosa kudden vore inte något fel men mina små juveler är piggast.se så vi är redan uppe och skuttar :P Idag så ska min dag bli soft, inte göra speciellt mycket bara vara, ja byta i sängar för det är fredag men det tar inte hela dagen ,och njuta i det underbara sommarvädret. Har satt mina juveler i ett skönt bad, sitter och försöka hitta en tapet från heltfantastiskt och underbara Cole & Son, hittade typ alla i mina inredningstidningar förutom den jag verkligen vill ha, någon som har en aning om vart de säljer Cole & Son tapeter?
<----------------Denna är rätt häftig
Ringt runt i karlstad men de hade inte :(
Har lite jobb i mitt hus här är ett par grejer som ska ändras
den sexiga furutrappenmed härlig brun matta på
ska målas vit och mattan skall bytas till en ljus beige/grå, blir snajsigt trappan är ju ändå husets första intryck. Sen är det de fina dörrarna och karmarna som någon tyckte var så matchande  vitt och vitt ska de bli.

See u later ska ta mina badankor ur badkaret nu PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mariama

sv:tack:D



god morgon, jättefin header!

2008-07-04 @ 10:20:02
URL: http://thatismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0