Vinstregn över lilla mig :D

Gud va kul jag vann tävlingen hos (Lilla Malutta) Känns roligt, blir som en liten present till, så idag ska jag nog köpa mig ett par trisslotter när jag kommer till affären. Min älskling har redan börjat dra igång och städat för min skull, så jag ska slita på mig kläderna och köra iväg till affären och handla tårta, saft, kakor och glass till barnen. Har ni några förslag på på vad jag och LOVE ska göra på söndag när jag egentligen fyller år?  Bio och middag på stan ? Eller romantisk middag här hemma med skumpa och tända ljus? Ja möjligheterna är många jätte glad för trevliga tips.

Kommentarer
Postat av: tezzie

Jaha, jag såg nog vad du vann,,,,och du funderar på vad du o micke ska göra på din födelsedag?

Porr tezzie är igång...jag vill inte höra dina recentioner.

Det var trevligt att träffa er i dag...får ses en längre stund nån dag. Kram

2008-07-11 @ 14:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0