SUNSHINE

5 juni:  God morgon! Idag har jag väldigt trilska barn speciellt lillen som har ett humör som likar ett vulkanutbrott typ. Men blir bra när han kommer på dagis sen så han får bråka av sig lite rastlös efter att ha varit hemma så länge. Igår hade vi en pinsam stund jag och LOVE då vi var å handlade på Rimi, Dewin som hade suttit på morgonen och tittat på svenska hjärtan med mig hade snappat upp ett svärord - Å fy fan! Så detta började han gapa inne i affären och det gick inte att få tyst på honom snacka om skämmigt de flesta garvade dock, men pinsamhetsfaktorn låg på topp ändå.

Idag ska jag på arbetsförmelingen ska bli skitkul NOT, men vad gör man inte för pengar??? 


  På fredag går jag på och jobbar igen, hoppas då på att det blir lite svalare ute, typ 3000 grader inne hos oss när solen ligger på. Var ner på jobbet igår och skrev ut lite papper till min A-kassa  sulle  bara dit en snabbis men blir som vanligt i fler timmar med kaffe och en massa skitprat. Skönt att komma ut från förkyldnings isoleringen å träffa lite folk.

Dagis nästa nu kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0