Solen är framme idag faktiskt

God morgon idag skiner solen och det känns skönt blir på lite bättre humör då :P Idag ska jag jobba kvällen kan va skönt att ha det lite lugnare jobbar dagen i morgon sen ska jag va ledig i 4 dagar då ska jag börja planera för resan, vad som måste handlas på apotek osv. Köpte barnen en ny uppsättning badkläder igår, men ska ta en runda till då det kan va bra att ha en extra att byta med. Håller på att göra hårinpacknig nu på morgonen ska göra ca tre stycken minst i veckan så att mitt hår överlever resan. Tar hårt med platinablondering, men det är jävligt läckert. Ska göra en ny blondering om två veckor så det är ju kanon att va nyblekt inför resan. Nu ska jag skutta mig in i duschen ha en trevlig tisdag godingar puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0