Rånet i Årjäng!

Livet är fullt av olustiga saker idag så fick Håkan veta vart sin bil tagit vägen som blev stulen förra året, den var med i bankrånet i Årjäng igår...http://www.vf.se/DDWebb/templates/Article.aspx?id=17479 fick ladda upp länk då bloggen inte ville ladda upp bilden så ni nyfikna får länkar er vidare.I dag ringde jag OnOff helvetena skulle ha kommit en ny skärm till datorn i torsdags men de hade inte skickat en ny förräns idag, snabba ryck här nej da! Men nu vet jag att den åtminstonde är på väg, så nån gång under veckan ska den dyga upp.Sitter å väntar på att LOVE ska ring å säga att han e påväg hem vill till IKEA å köpa bokhyllan till datarummet så jag får bort pärmar mm från golvet. Och kanske hinna spinna runt ett par varv där på golvet runt allt rassel..hehe Utstuderad fru passa er. Senare så ska jag å Titti iväg å spela tutbingo, ska bli skita kul aldrig varit på så det blir en upplevelse :P I förmiddags så var jag å Hannah med barn på Öf men de hade tråkig säsongsavslutning så vi satt med två hyperaktiva barn på BVC i en timme sen knallade vi iväg mot Cleve under den lilla promenaden han Prinsen smita och Prinsessan tjata om hur jobbigt det var att å å allt, tur att mitt tålamod växt sen de kom. en timmes fika med ålar sen fick vi nog å handlade sen drog jag kosen hem. Har varit helt underbart utvilande. avslappnande skönt att va ledig i två hela dagar, har liksom landat på lågvarv då jag räknar ned för semestern. Nu kom LOVE pallars oss te IKEA trevlig eftermiddag på er!

Kommentarer
Postat av: Fie

Okej.. maila dem de!

När har du semester då??

2008-06-11 @ 13:22:06
URL: http://fie80.blogg.se/
Postat av: terez

Fika i stan lör eller sön kanske???

Grattis till jobbet!!!

Kram

2008-06-13 @ 08:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0