Hair....cut

Klippningen is ser got blev kanon nöjd tack så mycket Jane, trött som tusan e jag då vi inte var klara med mitt hår föräns kl 00:12 i går och sen upp kl 05:40 men börjar pigga på mig nu. Ska bli sönt med lite ledighet synd bara att Pärlan ska jobba annars kunde vi ha hittat på nått kul. Idag så ska jag börja packa ner mitt hem när jag kommer hem och sen får vi se vad jag ska hitta på för tokigheter i kvällingen, kanske kidnappa Susy en stund vi får se.
Kallt som tusan är det vill ha tillbax min sol, kommer den under veckan mån tro? Har kollat runt lite på tyger så nu ska jag nog snart införskaffa mig en symaskin vi får se hur länge den e hel innen tezzie får ett vredesutbrott, men ska göra ett tappert försök efter som Mami har bleve lat med tyghanteringen not got.
Hon sydde värre än en fabrik förr men hon tappade det nån stans....
No nu....work kyssar å pyssar

I see U Bubble im a stokker U know haha

Kommentarer
Postat av: Terez

Så du bidde fin i hövet nu då hihi

2008-03-25 @ 18:36:25
Postat av: Terez

Så du bidde fin i hövet nu då hihi

2008-03-25 @ 18:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0