Yeye wow wow

Yeye wow wow va gött nu har jag jobbat klart och ska få va ledig i tre hela dagar ska må som en sessa :D
Idag kom chefens assistent och sa att jag måsta ta 20 dagars semester så nu blir jag kluven vem orkar gå hemma i en månad utan att få ryck, hmm ja vi får se de kan ju inte precis tvinga mig men jag kanske kan ta 10 i sommar och 10 i höst? Det tar vi senare...

Ska åka hem från mami snart och dra igång med mat, har inte riktigt bestämt mig än för vad jag ska servera men funderar på fisk av nåt slag, ev torsk eller lax ha det är ju de enda sorter jag äter så det är 50/50 vilken av dem jag väljer. Ska kolla på tasteline vad de har för nått gott.

Har kollat lite på bokningen till Åland och det lutar mot fredag den 2/5 el lörd 3/5 då spelar Date på båten så det är good! Ska snacka ihop mig med Tias å Sussie :P

Nått nytt roligt som händer i era liv????
Pööööös :P

Kommentarer
Postat av: titti

hejsan svejsan....

Ser att ni kollat upp datum....jag jobbar tyvärr den helgen.
Har du blivit dansbands sjuk? finns det vaccin mot sån´t? :D
Själv är jag sugen på att åka till Danmark. o köpa på sig lite alkohol inför alla sommarens fester.Det kanske skulle vara kul eller?!

Hör av dig så tar vi en fika nån dag när det passar:)
Kram

2008-03-11 @ 17:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0