Helg*Helg*Helg*Helg*Helg......

Fredag eftermiddag, och kvällen har en massa att bjuda... Ska ta mitt och mami åka till affären, kolla blommor å köpa spritimage266 en utmärkt blandning, trädgårdsarbete och en fylla, ja just inte att glömma yxan he.
Idag har LOVE kört te tippen fem vändor så han var trött på släpkärror å skräp, men nöjd nu när allt var gjort.
Har jobbat dagen idag å, känns skönt när man har förstående arbetskamrater som tar det när det tar emot och kan skämta bort skitsaker. Ska försöka att ladda på juppen idag med så man kan svara på alla stolliga Tessms hehe. Saknar dig Susy har inte jobbat tesammans på en vecka eller nåt blir det ju nu, men te veckan kanske vi hinner ses lite i alla fall. Ska slå dig en pling under helgen.
Länktar efter mitt databord så jag får igång datorn hemma, bara 3 veckor kvar tills det dimper ned i längsta fall.
Satt på jobbet å pratade roliga fyllegrejer, kommer ihåg när jag tävlade med Bubble hemma hos Mr.B, vi kappdrack gallianoimage267jag fick i mig flest tror det var 14 och Bubble 9st, ha jag vann, när vi sen skulle gå ut å ta en åktur så snubblade jag på trappan, inte av fyllan fast det tyckte Bubble, men jag vann även om jag blev fullast det gick ju ut på att få i sig flest på kortast tid.
Sen hade vi Halloween fest hemma hos mr.B skitakul var det däckade en sväng i hans badkar, hmm varför sova i ett badkar???? Ja detta med tonåren är ett mysterium vild å obotligt dum hehe. Finns så mycket mer men det berättar jag en annan gång.- Nu måste jag åka kram på er och ta hand om er för det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0