Little Miss...

Har nu uppdaterat min blogg hela dagen men en sak får jag verkligen inte att funka, känns lite skit men får ta nya tag i morgon, snart ta kvällen ska bli skönt.

Sitter å lägger en ny klädorder på nätet,image280 har fått upp hugget på nya kläder igen men vill slimma min body, image281jobbigt då jag verkar ha fastnat på slow å inte mycket händer just nu. Har losat 25kg och 10 till att tappa men vart e ork? lust? bara längtan tydligen...LOVE hade hittat min mp3 så nu har jag inget val än att stoppa den i öronen å bara börja röra mig., det var vad jag lovade mig själv när den kommit fram.

1:ans spårvagn, Göteborg
2 tjejer ~25 år sitter och pratar.
Tjej 1: Vad bra det är med den här t9-funktionen på telefonen, man skulle vara helt lost utan den.
Tjej 2: Ja så länge det blir rätt. Fattar inte varför de lägger in vissa ord. Typ när man ska skriva kul, vad kommer upp då, jo kuk. Och när jag ska skriva kalle, då blir det..ja du fattar. Heldumt.
Tjej 1: Haha, jo min kompis skulle skicka ett God Jul-sms till sina svärföräldrar i julas. Gissa vad det blev.. God Kuk. De fattade väl att det blev fel, men gud så pinsamt.

Väntar på sommaren gör inte ni det?
image282

Nej nu ska jag ta natten ska upp å jobba te morgonen kram å natti på er!

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha, eftersom att jag går i skolan tycker jag inte att papper är så viktiga :P

2008-05-19 @ 15:20:53
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: emmely

Har har det regnat i några dagar, så jag tycker det kan bli sol. Vad kul att du gillade min blogg !

2008-05-19 @ 19:20:57
URL: http://graje.blogg.se
Postat av: Hannah

Hej gummz! Laga din skärm så du kan blogga kvinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-20 @ 13:46:36
URL: http://www.hannah83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0