Nu sååå

Så ja nu har det börjat arta sig har kopplat in min dator å det funkar förutom att det inte är i första uttaget så när det ringer kopplar den ned skit å inget får funka bara så där!
Skönt nu ska jag vara ledig i tre dagar, känner att sem är behövligt.
Sen väntar jag på bebis H så kläm på hehe,e nyfiken på vad det blir.
Nu i helgen så ska jag ta ett break från allt blir för mycket åt mig orkar inte ens va trevlig känner jag, för mycket åt en som vanligt, känner mig typ ensamstående med två barn, den bäste reder sig själv eller vad heter det?
Städa, handla, tvätta, laga mat, ta hand om barn, ta dem te dagis, hämta på dagis, packa deras väskor, fixa allt som ska göras hemma ja å jobba försöka få nån timmas sömn så man orkar va som folk på jobbet. Tur att man har sina underbara vänner och de ljuvlig barnen hur jobbiga de än må vara så finns de alltid där å får en på bra humör. Och Mami som ställer upp å hjälper mig med barnen, känns skönt att ha nån som man inte måste ringa böna och be om att ta dem en stund. I helgen kommer Mami å hjälper mig att plocka lite här hemma ser jag fram emot.
Har nästan köpt klart allt till min sessa som fyller fem den 26:e så nån leksak blir det väll sen e det ordnat.
Skulle ha viljat ha klart allt här hemma när hon ska ha kalas men vi får ta det som det är.
I kväll ska jag iväg på vårruset blir en upplevelse, hoppas regnet håller sig undan....
Nej nu ska jag ta å göra mig klar kram kram

Kommentarer
Postat av: linda

Men oj vad jag kände igen mig i några rader där trevligt att det inte bara är en annan som får slita häcken av sig hemma haha.
kramar

2008-05-17 @ 11:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0