På kollo i Trosa?

Söndag morgon, helt underbart nyss vaknat å känner mi utvilad!
Igår var vi iväg å tittade på tv bilar åt mig, så nu har jag bestämt mig blir värstingen, får väll se om den kan komma hem te veckan, bild kommer då. Gud va kul vi hade igår härjade som 4 blå i denna bilen, J&J var med oss. Så var vi å fikade hos J:s farmor å farfar, söt lägenhet, fasst otäcka trånga trappor. Gud vad de bygger i Sthlm,inte klokt tur att man har GPS:en med sig.

När vi kom till Trosa så frågade:
 -Jag: J om han hade varit där på kollo
_J: Nej men jämt utanför

Haha så fyndigt å fräckt! På Trosa skylten stod det även:

Välkommen till trosa!
Värdens ände.... Då bröt vi igen haha ja synd att jag inte hade kameran med.

Sen drog vi ut på shopping, hittade en massa fina grejsaker med många fina prislappar linne 3000:- kyss mig glöm det... Och så hittade jag värdens underbaraste hatt, inte kärringhatt nu utan mordern typ sydd liknande keps. Men 2000:- nej det fick vara. Sen gick vi vidare på Nk och väskavdelningen gissa om det finns kärlek där! Hittade en väska jag blev sugen på men det fick vara har ju nyss köpt mig en ny. Syrran köpte sig en Diesel badräkt provade jag med men naturen tyckte inte att min kropp skulle bära den inte hahah, skaffa aldrig bröst låt dem bli obefintliga bäst så!

Idag så ska jag å LOVE greja här hemma lite men först hämta barnen som jag saknar. I morgon e det jobb.. Men sen är jag tre ledig gud så underbart. Så idag är lilla fröken upptagen.

Fortsatt trevlig helg Kramiz
 image272

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0