Optikerbesöket

Nu är det bekräftat har ett brytningsfel på ögonen är lite översynt så nu blir det glasögon när jag läser, tittar på tv och sitter vid datorn. Har span på ett par D&G som de inte kunde hitta i affären men de ringer i slutet av veckan, annars får jag försöka hitta några andra. Svårt i glasögonjungeln men  ni få en bild när jag valt ut nått. Jobb idag igen många kvällar är det hade 14 st i november så då kommer jag aldrig ha tid men mina vänner känns det som, men jag har inte glömt er var så säkra. Igår när Michael kom hem hade han en överaskning åt mig ett armband av märket Fossil fick jag så jäkla vackert, min smak kan han i alla fall. Roligt att bli uppskattad ibland. Ska ta och släpa mig in i duschen så det blir gjort snart time för dagis med barnen. Ha en bra dag mina vänner Kramizar

Kommentarer
Postat av: Fie

Go möra på dig !

Ja sex barn ska ja då inte ha i alla fall hahah...

Är ledig i dag med fast sedan blir det jobb igen!

Tänkte att vi skulle kunna ses någon dag har ju lite kläder till din dottis!

Men vi höres på msn =) ha en bra dag kram

2008-10-28 @ 08:52:12
URL: http://fie80.blogg.se/
Postat av: anne

Trist med så mycket kvällar..Kan tänla mej att armbandet du fick är jättefint,jag köpte en klocka i märket fossil,och jag älskar den klockan..Kram

2008-10-28 @ 17:07:47
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0