Rassel dax

Nyvaken fast ändå utsövd känns skönt, idag funderar jag på en tripp till stan med mamma alla som känner mig och mamma vet att det blir inredningsaffärer för hela slanten då. Var ett tag sen nu men var runt i de butikerna lite väl ofta förut så de hann inte byta sortiment. Men brinner verkligen för det här med inredning, och kul nu när jag börjat ta tag i mina egna projekt verkligen varit uppskattade på jobbet de saker jag gjort, får se om jag visar mina kreationer här framöver. Lycklig igår pratade jag med min syster skulle få låna hennes symaskin så nu kan jag sätta igång med alla projekt som ligger och väntar på mig.

Kanske blir det denna sängalveln jag betäller hem idag är verkligen sugen på den fast i vitt, den passar ferfekt in i vårt hem, vitt, rusikt, shabby chic, nyantik, och barock stilen.

Och två sånna här nattduksbord som jag målar om vita själv

Kommer bli så fint till min nya medaljongtapet och alla vita kronor.
Sen måste jag inhandla någon ny stor och fin spegel till sovrummet
för den jag har kommer få tillbaka sin plats i hallen när vi flyttar.

 
Och den andra ska få hänga i allrummet tror jag

Har en förkärlek till stora och mega dyra speglar. När vi tog hem den första spegeln fick vi hyra den största kärran de hade på macken, den är gigantisk men så vacker.  Mäklaren som var här under förra veckan blev ståendes i hallen och studerade den, till slut sa han det var den snyggaste spegel jag sett. Det tackar vi för Magnus.


Vad har mina änglar för sig under dagen?

Kommentarer
Postat av: Kimssan

Hej! Aa ibland händer d saker!! ;)

Jorrå med mig är det bra, ska faktiskt

skicka in papper imorgon till komvux,så

jag kan börja plugga sedan,när d blir en plats ledig! =) Hur e d sj då??

//kramar!!

2009-02-18 @ 11:00:52
URL: http://tisaou.blogg.se/
Postat av: titti

Tack för det gumman. Klart jag saknar er massor men det måste vara behov xå, jag kan inte bara komma o jobba, vill ju gärna ha betalt ooxå:) Men tipsa gärna geten om mig.

Jag älskar oxå era spelglar, Såååå snygga...Vill ha!

Visst har vi bra smak! Önskar bara att man hade mer pengar så man kunde köpa på sig lite mer snyggt. Va faan ska vi göra?



Ha det gött. Love you!



2009-02-18 @ 11:31:47
Postat av: Karin Jonsson

Vilken sänggavel!

Vart kan man köpa den?

Är såå trött på vår Malm på Ikea som man bara slår smalbenen i..

Kram

2009-03-02 @ 17:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0