+ modell ska jag ta erbjudandet???

Fick ett sent samtal igår från min syster som frågade mig om jag ville vara + modell åt the dressingroom, shit var första tanken och nu har jag sovit ett par timmar men vet fortfarande inte, så nu blir det träning allan det bra självförtroendet försvann efter jag fått min dotter tyverr...Kan jag få det tillbaka. Ja vi får se ska suga på karamellen en stund först. Idag är det jobb igen ska ha kvälls skiftet med susy lungt och skönt att jobba med henne. Lite mycke dansband blir det bara om hon får bestämma. Härrom dagen tog hon med en hel drös med tidningar så satt hon och dreglade över scotts haha hon har hittat sin dansbandshingst. Pappa ringde nyss och har fixat en som ska komma hit och räkna på renoveringskostnaden och göra en offert så vi får iväg de sista papprena till Anticimex så ska ta och kopiera allt idag när jag är på jobbet sen. Måste hoppa i duschen nu ska till dagis med kidsen om en stund. Love ya/Tezzie

Kommentarer
Postat av: Kimssan

Hej!! Jaa men d e självklart att du

ska ta ernjudandet som +modell!! :D

Rtcker att du passar perfekt till d!!



Ha en underbar kväll på jobbet!!//Kramar

2009-01-15 @ 11:20:37
URL: http://tisaou.blogg.se/
Postat av: fie

Klart du ska det är ju inte ens att fundera på =)

Ha en bra dag kram

2009-01-15 @ 13:24:56
URL: http://fie80.blogg.se/
Postat av: Anne

Vilken kul grej,det är klart du ska tacka ja!!Ha en bra kväll på jobbet!Kram

2009-01-15 @ 15:02:23
URL: http://metrobloggen.se/annehafker
Postat av: Anonym

klart du ska ställa upp gumman en kul sak ju inte alla som får en sånn chans. sugen lr?? skulle va grymt skönt att komma igång. kramar

2009-01-15 @ 17:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0