¨¨¨¨<3¨¨¨¨

Härligt äntilgen är den här min ledig dag, har packat en stor kasse med paket som skall iväg i eftermiddag känns skönt nu när man ser in i garderober mm. Michael tycker jag har varit duktig som sålt en massa saker som betyder mycket för mig, men huvudsaken är att det känns bra. Idag ska jag till min frissa kl 14 ska bli skönt att få bort skunkranden, var länge sen jag var där nu har blivit så eftersom jag har jobbat så mycket och varit sjuk hela tiden. Har ätit ett ton apelsiner och tagit mina vitaminer men tror ni att jag är friskare??? Igår gick vi och la oss kl  21 fast klockan var nästan tolv innan vi knoppade, låg och pratade om allt och inget och tror vi båda är nöjda med hur saker och ting är, speciellt om man ser vart vi har kommit i livet, och en massa nya och spännande saker väntar under det nya året som man verkligen ser fram emot. Och så kul att fler av våra kompiar är på vår nivå nu har fått eller väntar smått man lever på ett helt annat plan när man har små barn man får prioritera det som verkligen är roligt och lägga upp tiden för att hinna med alla man älskar och saknar. Alla komplicerade människor har jag och Michael dragit åt sidan orkar inte med hur vissa är alltså.  Och håller tummarna för att två av våra vänner med ska vänta smått tror att ni vet vilka ni är vill inte skriva ut namn då jag inte vet vilka som är in och tjuvläser här.

Ja du Titti vi måste snart sätta igång och planera för 30 åringens födelsedag, han är så nyfiken så vi måste vara diskreta. Men vet att han inte vill ha nått hemma så vi får klura ut vart vi ska vara och vad som ska hittas på. Vi får lägga upp en plan över en kaffe. Bra i alla fall att du och jag jobbar samma helger.

Men herr egud vad klockan barkar ivg måste in i duschen nu kram på er

Kommentarer
Postat av: Lenkan

Gissa om Lenkan är nyfiken på vilka två ni menar =)

2009-01-12 @ 14:12:39
URL: http://lenko.blogg.se/
Postat av: Linda Sedin

Hej såg precis ett äldre inlägg du skrivit på min blogg om husbygget. Självklart är du välkommen med frågor kring Ert byggande.

Krukorna finns kvar om du ville ha dem?? hör av dig...fick precis ett mail om dem...

//Linda

2009-01-12 @ 14:13:31
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Postat av: Linda Sedin

Hej går bra på lördag! Vi kan höras om vilken tid...

//Linda

2009-01-13 @ 16:21:59
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0