Jihooo nu är äntligen min lediga helg här

Så ja nu har jag äntligen slutat och tagit helgen, den sista timmen var dock fylld med en massa garvande då vi alla var så trötta på jobbet efter alla extra storhelger som varit. Men nu är det ett nytt år och nya friska tag.

Igår kväll gick jag och Michael på en promenad men snacka om iskallt hade inga ben kvar när vi kom hem till mamma brände i dem så kallt var det, så får ta och införskaffa mig ett par långkalsonger snarast. Men det är skönt med lite egentid tillsammans och det har vi varit bortskämda men en hel del nu på sistonde. Kollade på väderprognosen för de närmsta dagarna med det verkar som om kylan håller i sig, hoppas på lite mildare väder framöver så man kan ta lite längre promenader på kvällen.

Nu ska jag ta och laga till middagen det blir ugnsstekt lax & potatis
Kikar in senare om jag får någon tid över kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0