Bara det lilla kan vara nog mycket

Kort blogg blir det idag, dagens väder regn och mulet, inga förändringar i detta, kallt är det me hösten står och smyger nu men för mig spelar denna sommaren ingen större roll, väntar på hösten som är min favorit årstid, gillar att inte svettas men ändå inte frysa.

Håller nu på att vänta på att alla släktingar och vänner5 ska få sina bebisar så man kan få klämma på dem och köpa nått äckligt gulligt, Blir så bebissugen men nej inga mer för mig tack, har jobb så att det räcker till tre mammor till. Snosevänliga är de allesammans.
Hoppas nu på att M & S får en tjej då de redan har lille L han vill nog ha en lillasyster, det vill min dotter med ha men önska får man göra. Och L du ska se att hösten och vintern bara rusar iväg snart så sitter du med där med din lilla guldklimp, är så lycklig för din skull. Bra åsså då kommer vi till samma punkt här i livet så vi kan ses lite oftare, det är faktiskt så att de som inte har barn kan inte förstå allt med mattoder, sovtider, egentid, barnskrik, vakna nätter osv osv... Men er dag kommer den me, synd bara att man kommer så långt ifrån varandra då man får barn, man väljer sina vänner med mer omsorg då, sollar bort de som inte är så viktiga eller som inte är som en själv allt för barnens skull.

Idag så har jag och H varit på stan och shoppat till vårt scrapbooking har kommit in i detta nu bara att jag vill ha alla papper som finns i affärerna vill bara kunna ha när det är något jag vill göra, men samlar på mig när spargrisen tillåter. Har gjort ett födelsedagskort till min svärfar nu blev jätte nöjd, hoppas han tycker samma!!!
Bilder på de kommer här

Framsida
image25
Innuti
image26
Baksidan
image27

Nej nu ska jag ta och läsa en nattblaska sen ska jag knoppa natti natti på er

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Snyggt kort Tezzie!
Jag har köpt upp ett lager nu med papper, stämplar, dekorationer mm.
Ska börja pyssla när tid och lust finnes. Ska även brodera grattis kort till bäbisar. Puh!!
Kram// Anna-Karin

2007-08-16 @ 15:19:24
URL: http://spaces.live.com/bohlin1970/
Postat av: Anonym

hej gumman.
ja det hoppas ja vi gör saknar dig otroligt mycket synd vi inte haft den tiden att kunnat umgås och att det aldrig blir av när vi säger det, kanske blir lättare nu när ingen av oss arbetar inom vården snart med.
Kram linda

2007-08-16 @ 23:27:52
URL: http://lillan828.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0