huvet upp och hummöret nere!

Vet inte riktigt hur det är idag är så in i nordens trött att jag bara skulle vilja gå i ide vore helt underbart att bara få SOVA!!! Ont i min rygg har jag igen så det blir skönt med lite semester så här känner jag mig ungefär...
image29

ska nu köra iväg mina bråkiga små monster så jag kommer iväg ut med H, vi ska och scrapbooka hos A i hennes affär, verkar som hen jätte mysig tjej.

Det är egentligen helt ofattbart hemskt att ska man få vara ifred så måste man åka hemmifrån, blir tyverr inget piggare där. Ska bli skönt att slippa mitt jobb ett tag nu, det sliter ut mig totalt, med mina hemska arbetstider, om jag ska jobba en em så vaknar D vid sex på morgonen så ska man sitta här tills klockan är halv två och sen försöka att vara som pigg då man egentligen är som en zombie, slutar då kl halv tio och sen hem till sängen för att gå upp igen kl 5:40 för att gå på nästa pass vid 6:45 huuu vilket liv man lever..... Och så rullar det på i evigheters evigheters ammen. Skönt att spy ur sig lite ingen annan som lyssnar eller fattar hur man har det ändå!


Nog om detta lite make up och iväg pöss å kramiz hoppas ni får en bättre dag än mig.

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0