Medans tiden går skapar historien sig själv!!!

Lägger in min blogg sesan igår då det inte funkade....

Inget nytt inget hänt, jobbat och jobbat, i morgon me låter livat va????
Snart ska vi åka hem från svärmor å svärfar, lilla prinsen behöver snart natta kudden :P En dag i morgon åsså,karnske han sover lite längre i morgon när han fått vara uppe idag.

Sessan är med mormor å morfar, ja moster å morbror e med de åsså på äventyr. Tog sig en sväng in till stan åker linbana, kollar djuren och äter godis FÖRMODAR jag!!!

Snart e sommaren över å nu kommer värmen, hur det är???

Är inne i en överenergi period nu vill renovera allt jag ser renovering är min nya grej nu efter att vårt börllop är avklarat. Har kollat på en hel hoper nya möbler, ett nytt kök. badrumsmöbel och plattv är så sugen på den sitter nog hemma på väggen nån dag förmodar jag :)

Tiden går sakta just nu, vill ha hösten, ska försöka att ta tag i min dröm om en inredningsfirma, skall gå på någon tänka om kurs nu här i höst. Det enda uteslutande jag vägrar att göra det är att läsa inte en skolbänk mer för min del. Inte min grej liksom. Men det blir intressant å se om jag kommer undan blöjhögen till slut *hehe*

Till helgen så skall vi fara upp till torp å spendera helgen med svärmor å svärfar, barnen skall givetvis med, hoppas bara på det bra vädret som lovats *L* Vår sessa kommer slita ut sina farbröder *hehe*

Nej nu skall jag ta å va social innan det bär hemmåt, kjam kjam!!!

Kör lungt............

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0