Fredag i Nystedt´s palats

God morgon, fredag och jag är ledig hellt ofattbart brukar jobba fredagar annars, vaknade i morse och hade ont i halsen känns jätte kanon när man ska jobba och allt men det får gå det med, jobbar korthelg.

Idag så ska jag, gubben å barnen ha myskväll länktar =) Det tråkiga blir att handla i de kaotiska julhandlartokiga affärerna. Fattar inte att det är samma sak då en storhelg infaller. Jag ska jobba denna julen så jag lägger inte ner mig ett dugg, har helt enkelt inte ett uns lust eftersom vår bostadsrätt skall ut i försäljning i januari. Måste bara få tummen ur och spika upp lite list på nedervåningen.

Igår var det lucia missade barnen och dagis, då jag jobbade som vanligt. Men möttes på jobbet av en helt annan lucia hehe lika kul att se björkens personal varje år, ångrar att jag tyverr inte hade nån kamera med mig!

Idag så är det städdag här hemma så det ska jag försöka att hinna med innan min man kommer hem i em.
Utan honom vore inget värt nått Älskar honom och barnen så.

Nu ska jag greppa skurmopp och hink så får vi se vad som händer. PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0