Ny frissa trivs bra faktiskt...

Heeeej!

Har tyverr inte fått nån fart på mitt bloggande ännu, karnske kommer.
Har nu gift mig och känns jätte bra och är hur nöjd som helst med med mitt bröllop,
bara två års planering som försvann på någon timme men det är det absolut värt.
Har tyverr inte hunnit njuta för fullt av att jag är gift dagen efter vårt bröllop så la
min dotter in en magsjuka, mindre roligt där efter fick även sonen och sen jag som vanligt....
hmmm ja som vanligt. Trodde att toppen på isberget var nått men nej da, har nu haft en
ytteröronsinflammation med en grymt elak bakterie i örat, som spökade har aldrig haft så
ont i hela mitt liv och då menar jag det önskar inte nån detta elände. Har idag varit in till sjukhuset
och plockat ur tamponaden så nu hör jag lite bättre. Men har nu en liten svullnad i mitt vänstar öra som läkaren hoppades skulle botas med antibiotikadroppar och mitt sista pencilin, hoppas jag med för ingen mer tamponad tack!!!

Annars så simmar jag lungt och softar, känn som om jag är en fri från en massa måsten just nu,
och det är bra annars har jag alltd tusen järn i elden.

På lördag så ska min dotter på fyra års kalas hos Moa, så då får väll sonen följa med och leka med lilla Ida som är lika stor. Undrar bara vad man ska köpa, får fundera ett tag bra att hon och min tjej är lika stora lite lätter blir det att veta vad de vill ha. Ska bli kul om man nu kan bli frisk och ta sig till jobbet och jobba med Birgitta nu i sommar, jätte kul och snäll tjej. Bara att vi är så in i nordens lata hon och jag att vi bara vågar egentligen hehe, bor ca 1 km karnse ifrån varandra men har alltid fullt upp med annat. Bryt vanor det är nog väldigt bra.

Nej nu ska jag pyssla med annat bild på mig och frissan kommer här
image3

Kommentarer
Postat av: Hannah

FAAAN VAD NYGG DU E GUMMZ! lÖVE YOU

2007-07-10 @ 19:49:29
URL: http://www.hannah83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0