Bakfyllan är förtjänt


Skönt idag har bakfyllan släppt efter :P
I Fredags så var vi utbjudna på Wallmans med min mans jobb, riktigt riktigt kul hade vi hand i hand med en riktig fylla och ett hjärnsnurr haha. Blev en hel del dryck då vi fick dricka hur mycket vi ville. Kan bara konstatera att vårt bord stod nog i topp på de fullaste.
När vi lämnade CCC och gav oss ut på stan så blev det bara tokigare och tokigare. Johan hoppade in i en taxi bad michael att följa med, men michael frågade sa att vi inte skulle åka ifrån mig och syrran Johan-skit i dem, johan stängde taxidörren Michael knallade efter Syrran...
Taxin vände och körde över på andra sidan vägen jag slog på rutan, kliv ur taxin nu! Johan fick snällt betala 44:- för uppkörningsavgiften, gråhåriga kärringar ska sitta hemma å sticka inte köra taxi å va sura å griniga. Jag knallade tillbax till CCC, Michael och och syrran gick till  glada ankan och ställde sig i kö fast att vår destination var Harrys, Michael orkade inte vänta i kön (pisse paus) så smet in på pubben brevid där det inte var nån kö, när han kom ut var syrran borta me... Han började leta efter oss tre Han hittade till slut Syrran å Johan och åkte hem med Håkan. Men Frugan liten var borta, var ute å åkte svarttaxi hehe. Michel var så orolig målade upp bilder på våldtäckt och att jag aldrig skulle komma hem igen, men när jag väl anlände hem så hörde jag ulrik där stod Johan å spydde för fulla muggar i min häck. Håkan körde hem syrran, Johan och Michel däckade på soffan, jag försökte sova men åkte berg och dalbana inte den goaste upplevelsen. När jag väl började somna till så började Johan sitt maratonlopp, ulrikloppet så det fick jag ligga och lyssna på halva natten. Stackaren när jag rövade mig upp vid 9 tiden och började tjata mat så började Johan kräkas igen hahahaha. JA nu dröjer det nog ett tag tills vi ska ut på galej igen. 


Idag så ska här städas ska ha Kalas för min son som fyller två år i morgon men då jobbar jag. 
Fortsatt trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0