Fyra pilsner och en pizza!

Måste berätta om en otäck flaschback jag fick på ikea, gick där och lullade runt bland hyllorna plötsligt så möts jag av två bruna ögon och en jätte glad röst...
-Hej Therese
Då tänkte jag bara på allt som hänt för hundra år sen och tänkte att nu kommer det snart nån groda ur hans mun men å nej da jätte trevlig och mysig, hua säger jag bara vill inte vara med om sånna här jobbiga stunder utan förvarning. Så nu är min uppfattning ändrad om denna personen. Märks att alla börjar växa upp nu och att man inte behöver hävda sig längre. Men hur man blir när man har en inställning om hur det skall vara när man träffar "raggar" folket som jag för länge sen växte ifrån. Men ingen kan säga att vi inte hade kul eller hur H!

Nu blir det kaffe till mig och smörgås till juvelerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0