Kvälls nytt!

image51

God afton!

Snart är det dax att natta kudden ska bli väldigt skönt, har haft en jätte bra eftermiddag, kul på jobbet var det me håll i er hehe.

Vad har alla ni mina vänner gjort i dag då???
Vill ha alla era rapporter!!!

I morgon så jobbar jag förmiddag så då ska jag väll försöka bli klar med slipningen så att man kan måla sista gången, skall bli så skönt när det blir klart bilder kommer hit i bloggen när det blir färdigt. Kommer att bli ultra nice. Kommer att bli så sugen på att få färdigt i hallen me men det får vänta lite så man får ta igen sig. Kan inte påstå att all slipning och slipdamm har varit något bra för min psoreasis, mina händer är helt trasiga inte ett dugg kul, skall bada i min hudcreme nu när jag lägger mig.

Min älskling är och köper sitt "natta snus" som vanligt da med andra ord.

Denna bloggen blir inte så kul för er men skönt att få ut det...

Nej nu får jag ge mig min dotter vägrar sova suck pust å stön natti natti!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hehe dagen vet du, kvällen står på bloggen! Natti natti!

2007-09-04 @ 23:28:40
URL: http://www.Hannah83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0