Listan kan bli lång ja väldigt lång *L*

Listan kan bli lång på allt man gör, allt man vill, allt man gjort, allt man bör osv...
just nu är min oändligt lång på vad jag vill göra hehe som vanligt.
image59

Hej mina vänner får ursäkta mig att jag är en sån egotrippad upptagen liten *PIP* älskar er även om min tid är så knapp. Lovar att när jag inte har detta med huset så skall jag nog kunna klämma fram lite tid.

Har fått mitt schema för nästa vecka på jobbet hoppas många blir ordenligt avis på mig
Mån: 13:30-21:30
Tis: 13:30-21:30
Ons: 13:30-21:30
Tor: Ledig
Fre: 13:30-21:30
Lör: 13:30-21:30
Sön: 6:45-14:30

Så om ni vill mig nått hör av er på egen risk!!!

I morgon så funderar jag på att ta mig en tur på bergvik med mina juveler, kolla lite på kläder till dem tänkte jag.
Mycket roligare att handla till dem än sig själv.image55
Denna har jag köpt till min sessa bland annat kom på posten idag så det skall bli kul att se vad hon tycker i morgon *L*
Och denna har prinsen fåttimage56blir så nice med lite roliga färger.
Alltid bara rosa och rosa till henne och bått och blått till honom.
Min underbara lilla prinsessa har växt tre cm på tre månader under sommaren så var tvungen att köpa henne nya byxor inte vackert när de är för korta i benen.

Nope nu blir det kvällsduschen och sen in i säng natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0