Tezzie måste

image94
Måste en massa idag!

Göra mig i ordning
Gå iväg på bankärende
Käka nått aptitretande
Handla
Hänga den tråkiga tvätten
Fredagsstäda
Köra en ny skurmopp
Laga kvällsmat
Ha underbart fredagsmys med mina barn
Hälsa på Hannah på hennes jobb
Köpa min scrappbookingväska
Kratta en massa löv
Slipa sista väggen i mitt vardagsrum
Måla två gånger i vardagsrummet
Nja listan kan bli oändligt lång

Just nu är det rätt lungt här hemma barnen har lugnat ner sig, och det är snart sov time för Dewin
och Alicia ska få se sin älskade heffaklumpen firar halloween
image95
Denna ligger som listetta hos min dotter nu.

Kommentarer
Postat av: Lottis

Ojojoj. Vill inte byta till din dag jag. hehe
Vad snygga färger du har här. Ska också dolla med min layout men jag tror jag tar "dotra" till hjälp jag.
Ha en trevlig helg med barna o gubben.
Kramisar Lottis

2007-09-28 @ 15:53:28
URL: http://evalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0