Oh happy day

Har en riktigt riktigt bra dag, jobbade och gick på möte allt var i sin ordning pluss att jag fick en extra timme i timbanken :D Ska ta tag i detta med sammanhållningen på jobbet, vi i personalen går om varandra så mycket, så ska ta och fixa nått riktigt kul kanske bowling och en god middag på någon restaurang, aldrig fel! Sen ringde LOVE till jobbet och överaskade mig, han har verkligen gått in för det här att sälja mattor, sålt ett par till idag så det blir bra extra pengar på lönen, så duktig han stolt blir man. Igår laddade jag upp Guns N' Roses--Don't Cry på min blogg har vaknat tusen gånger i natt å haft den på hjärnan, stark låt många fina minnen har jag till den, inget nämt & inget glömt. Efter jobbet skuttade jag först till affären och packade händerna fulla med kassar, ser alltid lika kompicerat ut när man har tre fyra kassar i varje hand som man alltid lyckas slå knut på, och händerna vill gå i tusen bitar, kundvagn vad är det man e väll hulken asg sen hem och lagade middag till mig LOVE och kidsen, sen efter det har vi börjat pyssla med tv´n vi har beställt en massa nya kanaler, alla Tv4 & Discovery, så nu ska vi ta och bli allmänbildade. Nu funkar det skriker LOVE så kanske hinner se nått innan sängtime. Har bakat nya Choklad kladd muffins så syrran och Johan kom på  2 min efter ryktet gått :P I morgon så ska jag Sussi och Emma göra IKEA och ta en fika, lika bra att ta det det e ju löning och säkert inge folk för all del.... Tar kvällen  nu ta hand om er <3

Kommentarer
Postat av: linda

haha nej inte så konstigt kanske där kan du ringa hur mycket du orkar jag kommer inte svara änå haha... allt bra?? kram

2008-08-26 @ 23:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0