---------<3----------

Hejsan hoppsan!

Nu är morgon stöket avklarat på mitt jobb så nu blir det lite lunch, ska klämma lite apelsiner och se om jag kommer att bli något friskare!??? Är fortfarande döv, så går runt med huvudvärk inte så kul men hoppas på att det släpper under veckan annars så får jag ringa min VC och se vad de kan göra.

När jag kommer hem ska jag laga middag och sen ska jag, Michael och Dewin ta en promenad och gå och hämta Alicia hemma hos morgor och morfar.  Måste springa förbi och snoka på Boro hus och spana in vårt blivande hus. Så nu vet ni det orkar inte hålla mig.... När vårt hus har renoverats så ska det ut på försäljning och får vi det vi vill ha för det så blir det att vi bygger ett helt nytt hus. Vi har fått vår tomt som vi så länge spanat på och skulle ha byggt på innan vi köpte huset vi bor i, men överklagande från grannar har gjort att det rann ut i sanden men nu är det på gång. Så håll tummar och tår för att länsstyrelsen godkänner nybyggnation och att vi får vårt hus sålt sen är saken klar. Sen det bästa av allt min syster och hennes kille kanske ska bygga brevid oss, så vill få klart allt nu och med en gång. Nej nu måste jag jobba lite höres senare. Kram

Kommentarer
Postat av: titti

JAAAA, vad glad jag blir!!! Håller verkligen tummarna för er. Skönt att höra att ni kommer bli kvar här på skoghall,eller var det inte vid mickes föräldrar som ni skulle få mark?

Lite närmare mig oxå:)

Ha det gött så hör vi! Krya på dig!

Kram

2008-12-27 @ 21:44:15
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: Terez

Va skönt för er att det sakta men säkert vänder för er! Håller alla tummar och tår jag kan!

Kram och god fortsättning!

2008-12-28 @ 10:04:38
Postat av: D e n i s e

Vad kul :) Din blogg var också jättefin :)

2008-12-28 @ 19:52:17
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Tess

Näämen..vad roligt :)

Nu blir jag nyfiken på va ddet är för hus!!!

Stort lycka till och hoppas verkligen att ni får ett positivt svar :)



Kram gumman

2008-12-28 @ 22:53:17
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0