En ny dag och nya tag....

En ny dag och nya tag.... Snön den öser ner och barnen har suttit i fönstret hela morgonen, ska försöka ta dem med mig ut och skotta lite sen. idag är det julbord med Clean & Rent har fortfarande inte kommit på vad jag ska ta på mig.
Igår ringde jag Niclas som ska försöka att hjälpa oss att komma bort från huset och att de förra ägarna får ta sitt ansvar. Satt å grinade kosnstant i två timmar i telen med mamma härromdagen, såg inte klok ut när jag skulle till dagis å hämta barn, om jag snart inte får en rätsida på det här kommer det att knäcka mig. Kan inte sova på nätterna bara ligger och tänker en massa, och lyckas jag somna drömmer jag mardrömmar. Och när vi väl blir av med det vart ska vi ta vägen????  Igår på jobbet hade jag och Tias möte med sköterskan om utbildningen vi var på i GBG för ett tag sen och hon kostaterade precis som oss att detta inte är något för våra dementa vårdtagare, nu ska hon bara övertyga chefen med. Suck allt är en otrolig röra, tur att jag har min familj som stöttar mig, och mina underbara vänner tack för att ni finns där.

Kommentarer
Postat av: Lenkan

Men lilla gumman min, vad ledsen jag blir när jag läser. Önskar att jag kunde göra nåt för er, vadsomhelst, det kliar i hela kroppen efter att få dig att må bättre. Jag håller tummarna för att det ska bli bättre i alla fall, får hoppas att det hjälper något.

Massa kramar till heloa familjen från både mig o Henk

2008-12-11 @ 09:35:14
URL: http://lenko.blogg.se/
Postat av: jane

hej...

hur läget???

vill du ha gratis kläder???registrera dej på länken då...gratis

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=124504

har även till gratis smink i min blogg om du vill ha det oxå!!!ha en bra dag!!!

2008-12-11 @ 09:38:18
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/
Postat av: fie

Fy vad tråkigt hoppas att det löser sig till det bästa... masser av kramar till er...

2008-12-11 @ 14:12:44
URL: http://fie80.blogg.se/
Postat av: Terez

Hej! Tänker inte ens fråga hur det är med dig vännen, hoppas allt löser sig snart!

Livet är allt bra orättvist, sänder dig en tanke och hoppas att vinden vänder snart..

Kram

2008-12-11 @ 15:42:57
Postat av: Kimssan

Uscha va hemskt d låter.. =( hoppas allt ordnar seii snart! // Massa kramar!

2008-12-11 @ 23:27:43
URL: http://tisaou.blogg.se/
Postat av: Titti

Här kommer en STOOOOOR BAMSEKRAM till dig!!!!!!

Det löser sig vet du gumman. Du vet vart jag finns om du vill prata o ta en fika....

Hitta på något med familjen så ni kommer bort ett tag...åk till gustavsviksbadet eller julmarknaden i liseberg eller vad som helst bara du lämnar skoghall ett tag...tror jag är bra för dig.

Sköt om dig!

Kram

2008-12-12 @ 10:23:54
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: Terez

Klart jag inte gör, Det blir så ibland att man inte har tid själv jobbar jag ju jämt hihi. Ha en trevlig helg med familjen nu.

Kram

2008-12-12 @ 12:41:08
Postat av: Hannah

Vännen.... Tänker på er! Du ska se tt detta ordnar sig, men jag förstår att det inte känns så just nu. Massa kramar från oss!!!!!



Ps. Missa saknar Dewin <3 Och jag saknar dig! Ds.



Kram

2008-12-13 @ 09:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0