God fortsättning

Hejsan allihopa, och GOD JUL säger jag nu min tid har varit så knapp så har inte hunnit kika in här på bloggen under julen, men allt har varit toppen förutom att jag är typ döv. Min förkyldning som inte vill ge sig iväg har satt sig i öronen så jag hör typ nada, hur jobbigt som helst. Så idag när jag ska iväg och jobba så kommer sussie att få skrika på mig och de boende hehe. Någon som har en hörapparat till låns???? Tomten glömde att ge mig en.

Nu är det knappt en vecka kvar sen firar jag och Michael att vi varit tillsammans i 7år (Nyårsafton) Ska jobba kvällen först men är hemma kl 21:30, så min älskling har lovat middag och skål innan 12 slaget, ska bli spännande att se menyn :D
Ska tyverr upp och jobba på torsdag morgon så det blir sängen direkt efter 12 slaget.


Nej ska hoppa in i duschen och få i mig lite mat snart jobba dax. God fortsättning till er allihopa Kramar


Kommentarer
Postat av: titti

God fortsättning....´Fick du några fina klappar?

Hoppas han gör en god middag åt dig på nyår då så han inte köpt er en varsin Dafgård färdigrätt:P

Ha det gött så hoppas jag på en fika framöver...

Hälsa mattias om du ser honom..

Kram

2008-12-26 @ 13:14:27
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: Anne

grattis till sju år!hoppas dövheten släpper,och att du får en bra dag på jobbet.. ta hand om dej nu.kramiz

2008-12-26 @ 14:20:05
URL: http://metrobloggen.se/annehafker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0