Så där ja.....

Så där ja nu har man äntligen landat hemma igen, skönt också när barnen är på strålande humör inte det minsta griniga och motsträviga som de brukar vara efter en dag på dagis, gör stor skillnad att få egen tid och ha roligt hela dagen så tack mamma för hjälpen.

Har haft tusen tankar i huvudet idag vill bara få klartecken från anticimex  så jag får börja att inreda här hemma och göra i ordning inför försäljning. Måste ta och bli av med en massa möbler och annat rassel som ska kastas iväg, men man skulle behöva ha en pusch så man kom igång. Garaget ska vi bara inte prata om allt ska bort, kläder och barnsaker som bara står och skräpar. Nå ja detta blir ett projekt efter nyår.

Vad gör alla andra idag då?
Kram Tezzie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Morning :)

Katalog kommer på posten...

Härligt att rensa bort allt skräp..

Vad roligt när det händer så mycket kul och spännande ;)



Ha en underbar dag, nu ska jag powerwalka och det ser svinkallt ut när jag tittar ut genom fönstret. Men jag biter ihop :)



Kram

2008-12-30 @ 08:37:44
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Lottis

Wow vilket hus. Hoppas allt går bra för er.Önskar dig och de dina ett gott nytt år.

Kramar Lottis och M.

PS. Om du har något du vill sälja undan så hör gärna av dig. Håller ju på o renoverar hemma plus att vi har kusten oxå att möblera och jag är lite sugen på nygammla grejer.

Kram DS

2008-12-31 @ 00:36:52
URL: http://evalottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0