Uppe med tuppen

God morgon, här hemma hos familjen Nystedt är vi uppe med tuppen eller åtminstonde Dewin för jag känner mig inte vaken än. Ont i halsen när jag vaknade idag igen, suck detta tar adrig slut,och hör fortfarnde inget på vänster öra heller, någon som har en bra dunderkur så man kan bli kvitt förkyldningar? Igår la jag ut en massa kläder efter barnen på tradera,  deras ytterkläder från polarn & pyret går som smör i solsken, och även Alicias ljusrosa/ljusgrå skid dress från H&M. Ska bli skönt att ge plats för årets nya kläder. Sen ville ni att jag skulle visa bild på det som jag ska sälja här är två pedistaler som jag tyverr måste göra mig av med för de kommer inte få plats i nya huset inköpta på plantan för ett par år sen. Fler grejer kommer efter hand.

Skriver mer sen ska titta på tv med barnen nu Kram

Kommentarer
Postat av: titti

Snygga pidestaler ( pillestaler som jag trodde det hette när jag va liten), Hade jag haft plats så hade jag köpt dem på engång....

Hmm, tips på nyårs mat......VI ska äta Toast skagen( rostat bröd, penslat med olja o pepparrot, hemma gjord röra med stenbitsrom,kräftrövar,rödlök,dill o creme fraiche,salt o peppar, en citron skiva) till förrätt och sen fläskfilé med gourmetpotatis och god sallad innehållande b.la. fetaost o cashewnötter....

Efterrätt ost o kex och lite annat små plock. Är trött på alla kakor o skit, men en enkel kladdis med vaniljvisp till kan ju vara gott.

Sen är det ju väldigt gott med laxkotletter/filéer somman strör flingsalt o citronpeppar över o ugnsbakar.... med blåbands citron o dillsås till...mums



Ha det bra gumman och ha en superbra nyårsafton.Jag ska oxå jobba och stefan o hans kompis ska göra mat tills jag kommer hem...hoppas att de fixar detta!Stefan ä duktig på att laga mat så det fixar han nog. Annars får det bli ravioili:P

GOTT NYTT ÅR GUMMAN!!!!!

2008-12-30 @ 11:20:27
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: mia

Hej vännen! inte varit inne på ett tag...kul o bygga hus, har jag gjort en gång...lång historia men det va i halmstad med mitt ex. Helt underbart ärdet o flytta in i ett nytt hus man går på små moln:) hoppas ni får en bra nyår och gott nytt år!



Kram

2008-12-30 @ 13:06:05
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeej jo jag hadde en kanon jul,så mysigt..kul att du med fick en! gott nytt år på dig stumpan!

2008-12-30 @ 14:55:30
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/
Postat av: Linda Sedin

Hej!



Tror jag gjorde lite fel när jag skulle svara förra gången..vet inte vad jag gjorde hi hi..sorry...



Jo ialla fall så köpte jag krukorna för 200 kr så jag vill ha 200 kr för båda + frakt.



God fortsättning och ha en underbar nyårs afton!



//Linda

2008-12-31 @ 00:21:07
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Postat av: Linda

Vad snygga dom var!! synd att behöva göra sig av med dom!!

2009-01-03 @ 13:36:02
URL: http://homepoint.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0