Rensar upp i palatset

Ännu en tidig morgon då Dewin vägrar att lägga sig och somna om så nu får vi försöka roa oss med det som går då Alicia sover väldigt länge på morgonen. Igår var jag ut i garaget och kollade runt lite granna måste ta tag i och samla i ordning det som jag ska ha kvar och det som bara ligger ska slängas eller säljas gäller bara att få tummen ur, tiden är knapp när man har små barn som inte känner sig ett dugg roade av att man rensar och gör fint. Sen har jag lite möbler som ska väck min byrå och nattduksbordet som inte kommer till sin rätt här då Alicia inte kan ha det på sitt rum bara för att vi har sne väggar nu, lite synd då det är gulliga möbler. Och sen får vi se om glas skåpet också ska bort det har jag kört runt runt här i huset men passar inte någon stans. Sen ska alla barnvagnar tvättas upp och säljas står där så fina men blir inte använda längre. Har en väldig separationångest med mina grejer, men när de väl är borta går det hur bra som helst. Sen har vi lite samlingsglas som susy skrek att hon skulle köpa så nu blir jag av med de udda, och kan köpa fler av de jag samlar på. Alla barnkläder ska sorteras en del sparas som syrran tycker om, om hon får smått nån gång, och sen ska resten iväg. För ett par år sen var det helt otänkbart att jag skulle kasta något men nu är det bara befriande att kasta och ha det tomt rent och snyggt. Nu ska det bli kaffe återkommer sen Kram

Kommentarer
Postat av: Tess

Hallåå hallå

Vad skönt att du verkar ha kommit i fas igen :)

Duu..om du ska sälja möbler kan du inte lägga ut så VI som vet att du har så bra smak har möjlighet att få köpa! ;)



Här är det dags att promenera nu..sen städning på HÖG nivå!!



Kramen

2008-12-21 @ 10:10:49
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0