Uppdate

Anticimex var här under veckan och tog en massa bilder, och dokumenterade så skulle de skicka allt till sthlm till deras försäkringsbolag så nu får vi avvakta och se vad domen blir under veckan. kan ju säga att detta tär en hel massa på en och humöret kunde ju vara lite bättre. Men hoppas på att allt löser sig till det bättre. vi har börjat kolla runt lite efter hus i stan, lutar åt skåreberget. Både jag  Michael känner att denna öa inte har så mycket att erbjuda lite nya vänner, med samma intressen och familj vore inte helt fel. Synd att Therese & mia inte bor här, kristinehamn om jag har fattat det rätt, men vi måste träffas här framöver och ta en fika eller ännu bättre vin och mat??? ser verkligen fram emot det. Ja och Anne så klart, måste få se dina små juveler om det blir någon Sthlm resa i vår. I morgon ska jag ta och ringa Bvc min son är inte vad han borde i magen stackaren, bajar så han har snart inget skinn kvar på rumpan. funderar på om det kan vara något han inte tål, så beställning av pricktest tack. I går fick vi reda på att michaels kusin och hans fru ska ha ett tredje barn, gissa om man bilr dubbel sugen, fast det är inte Michael tror jag men man vet ju aldrig. Vad har ni andra pysslat med i helgen? Kramizar

Kommentarer
Postat av: fie

Jo då det gick bara bra nästa uppvisning är på söndag =) hoppas det går bra ed huset nu då!

Jeppe var med så där en sväng i magen fick göra lactulos & något mer vad det nu var men de va inget sådant, fast så fort han dricker mycket röd saft eller äter mycket frukt blir han dålig :S Nå ja ha en skön kväll & sköt om dig.

2008-12-07 @ 19:25:36
URL: http://fie80.blogg.se/
Postat av: mia

Hej gumman. kulle vara riktigt roligt o ses faktiskt. a lite skraj när jag skulle träffa Tess första gången men nu e jag tuff, för de gick ju såm bra. :)



mamma jobbar på sjukhuset och skulle inte ens dit haha så bra minne man har ibland.

Nu e jag på jobbet och trotsar förkylningen men vi är på bättringsväg allihop men en envis hosta är de.

Tänkte ta en tur till Karlstad nån dag sugen på lite nya kläder till jul. Kanske jag kan dra med mig Tess och att de passar med en fika.

Hoppas det går bra med hus och allt nu då.

Kramar

2008-12-07 @ 19:32:34
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: linda

skåreberget är inte helt fel du där skulle ja med vilja till en vacker dag. hoppas allt är bra me dej och resten av familjen, vi måste försöka träffas nu va ett bra tag sen nu kramar

2008-12-07 @ 22:57:08
Postat av: Tess

Hallå

Åhh, vd jag njuter av att vara frisk!! Du anar inte vilken jäkla pärs detta var!

Jasså, flyttatankar! Skåreberget är ju fint..Har oxå varit där och kollat hus fö ett par år sedan.

Ja, vi måste få till en date och skvallra lite :)



Hoppas du får en tid fortast möjligast om sonens lilla rumpa..STACKARS!!



Var rädd om dig.



Kram

2008-12-08 @ 18:25:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Lenkan

Hörde av Henrik att det gick dåligt med huset, jag blev så ledsen för din skull! Ni som precis har kommit iordning och allt liksom. Saknar dig tjejen.

Kram!

2008-12-10 @ 17:25:31
URL: http://lenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0