God Morgon!

God morgon!

Ännu en gråmulen och regnig morgon, väntar på att de vita flingorna ska komma men det verkar inte bättre än att vi inte kommer få någon snö denna julen heller. Men jag ska fira jul i alla fall. Igår var jag iväg och hämtade ett stort paket ska visa er vad jag inhandlat
 
Min och michaels bokstav som ska hänga över vårt bröllopsfoto tror jag

Sonens namn, som ska hänga över hans säng

Och dotterns namn som också ska hänga över  hennes säng.
Sen hittade jag de minsta och sötaste julstjärnor från sia i stan härromdagen just nu hänger de på handtagen till mitt svarta glasskåp

Man skymtar min och Michaels önskegömma från vårt bröllop i bakgrunden, alla som ville fick ta en sten och önska något till oss och sen lägga den i burken ett fint minne som jag verkligen älskar och är livrädd om.

Michael har åkt in till stan med sin pappa de ska handla klappar till barnen som jag och Michael kollat ut, får se om jag och Michael ska iväg en sväng själva sen i em. Ska fira mamma som fyller år idag också men det tar vi i kväll ska höra med syrran vad vi ska ge henne.  Ska försöka att hinna måla klart väggen på lilltoan idag så det blir klart också. Uppdaterar senare ha det gott Kram

Kommentarer
Postat av: titti

hej gumman!



Har du vunnit pengar, de där bokstäverna är väll svindyra? Men de är fruktansvärt snygga.....

Jag är helfrälst i väggord men det får inte bli förmycket ...man måste ju ha plats oxå....

Stjärnorna var oxå jävligt snygga. som sagt vi har allt bra smak du o jag:P

Du, ska du söka dig till den där bemanningspoolen?

Kram

2008-12-20 @ 11:15:55
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååå vart köpte du dessa fina bokstäver?

2008-12-30 @ 14:57:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0