....*....

Hemma med sjukt barn nr 2, nu har Dewin också ont i örat finns tydligen inget slut på detta. Försöker att underhålla med allt möjligt men inget som duger. Igår var jag och Michael och köpte lite julklappar till barnen, känns skönt  att man kommit en liten bit i julklappsdjungeln. Idag fick vi reda på att Michaels företag försvinner i ett annat stort etablerat företag, men vi hoppas att Michael och Johan kommer trivas på det nya stället. Eller hittar något annat framöver, just nu känns det lite sisådär då det hade varit skönt om man vågat satsat och öppnat det egna företaget men vi backade då så många varslar folk just nu, men vi får se vad som händer längre fram... Var till stan härromdagen och hämtade mina vita zink hus me love så fina när man tänder värmeljus i.

Kommentarer
Postat av: fie

Hej! Hoppas n snart kryar på er...

Fina husen var =) nu ska vi klä granen får se om den får stå kvar den nya katten har redan hittat en gren att sova på :S

2008-12-16 @ 15:45:24
URL: http://fie80.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej vännen.

Nääää...blir ni aldrig friska!! Jag vet precis hur du känner, vi har ju haft vårt vi med!! Fina dom små husen va :)

Hoppas mannen får vara kvar på jobbet..Här har min man precis fått gå från sitt jobb, ev får han komma tillbaka till sommaren, så himla typiskt!! Men det är svårt i dessa tider för småföretagare...

Jag har precis varit i kontakt med komvux, ska plugga in psykiatrikursen så jag kan få lite mer att välja på i denna jobbsökardjungel.



Krya på Dewin så ni får en FRISK jul...

Va rädd om dig gumman! Kanske en dejt efter jul och nyår??



Kram

2008-12-16 @ 16:21:40
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen :)

Det är en kurs på 200 poäng och hon sa att pluggar man heltid så är den klar på ca 10 veckor + 3-4 veckors praktik, så himla kul...så nu hoppas jag att jag kan göra kursen på heltid även om jag ska försöka jobba xtra ;)



Läste ju en annan valbarkurs när jag utbildade mig till uska så funkar detta så ska jag försöka hitta vidareutbildningar skulle vilja jobba inom missbruksvården som syrra eller anhörigterapeut...drömmer mig bort...fniss :))



Kram

2008-12-16 @ 20:22:47
Postat av: Anonym

Hej igen :)

Det är en kurs på 200 poäng och hon sa att pluggar man heltid så är den klar på ca 10 veckor + 3-4 veckors praktik, så himla kul...så nu hoppas jag att jag kan göra kursen på heltid även om jag ska försöka jobba xtra ;)



Läste ju en annan valbarkurs när jag utbildade mig till uska så funkar detta så ska jag försöka hitta vidareutbildningar skulle vilja jobba inom missbruksvården som syrra eller anhörigterapeut...drömmer mig bort...fniss :))



Kram

2008-12-16 @ 20:23:20
Postat av: Anne

Hej tjejen!!Får ni aldrig bli friska??Hoppas att denna jobbiga period går över för dej snart..Ibland händer allt jobbigt på en gång :(

Hoppas det blir bättre snart..Jättesöta hus du köpt..

Jag har en sak till dej i min blogg som kanske kan muntra upp :)Ta hand om dej och familjen!Kram

2008-12-16 @ 21:24:23
URL: http://metrobloggen.se/annehafker
Postat av: Anne

Hej tjejen!!Ska det aldrig ta slut på sjukdomarna :(

Usch du verkar ha det jobbigt nu,hoppas att det vänder snart så ni kan få lite julefrid..

Söta hus du köpt..

Ha det så bra det bara går nu!!Jag har en sak till dej imin blogg som kanske kan muntra upp :)Kram

2008-12-16 @ 21:28:39
URL: http://metrobloggen.se/annehafker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0