Uppdate

Igår var de sista papprena inskickade till Anticimex som kommer att ta kontakt med sitt försäkringsbolag sen får vi se vad som händer. Har redan förberett att vi kanske måste bo hemma hos mamma och pappa, men kan bo i skogen bara att huset ställs tillbaka till bra skick. Känns skönt att så många stöttar en när det känns så tungt tom. grannen kom och kramade om mig härromdagen, det är också en sorglig sak om vi flyttar kommer sakna våra underbart bra grannar vi har nu, hjälps åt att se efter barnen nu när de är ute och leker. Men vi får se vad som händer längre fram. Nu är våra katter inne på kasterering ringde Michael och frågade hur det hade gått Eddie var galen ville inte tillbaka in i buren ville bara sitta i Michaels knä Chelsy gick det bättre med gick mer än gärna tilbaka in i buren. Och opera solo sång hade Eddie utövat i bilen till djursjukhuset, tycker synd om dem men skönt att få detta överstökat. Igår på sena eftermiddagen var jag och mamma in till stan och köpte lite fler julklappar till barnen ett varsitt halsband med deras bokstav så söta, svårt att hitta något till pojkar över lag lättare att köpa till flickor, men ett lass med bilar lär det bli och då är Dewin nöjd. Har köpt på mig ett par Bratz då de ska förbjudas att säljas efter nyår. Har lagt en beställning på aluminiumbokstäver så här kommer det att se ut  brevid ytterdörren
och på kvällen med belysning över
enda skillnaden är att vi har inte liggande panel på huset, bilder kommer när bokstäverna kommit upp.
Nu ska jag hänga lite tvätt vad ska ni göra idag mina vänner Kramas

Kommentarer
Postat av: Kimssan

Faan vad mysigt med bokstäverna!! =) kram

2008-12-19 @ 10:21:16
URL: http://tisaou.blogg.se/
Postat av: Storjägarn´

Hej Tess,just dom på bilden har jag kvar. Maila mej

2008-12-19 @ 10:38:11
URL: http://bortaboijn.blogg.se/
Postat av: fie

varför får de inte sälja bratzen ???

2008-12-19 @ 15:09:22
URL: http://fie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0