Mysfaktor....hög!

Sitter och myser i soffan med la familja, inget är så skönt som att få vara hemma tillsammans med familjen och bara bry sig om varandra. Vi gick ut förut och grejade lite i trädgården, klippte ned lite buskar och sånt som ska ryckas upp till våren. Är så sugen på att få i ordning andra trappen på framsidan men det är lite för kallt att stå ute och snickra nu så jag får hålla mig till tåls. Ska ta och rita en skiss på hur det ska se ut så när andan faller på kanske det blir gjort. Har spacklat idag i badrummet så får vänta till i morgon att måla vill ha upp handfatet innan julafton så jag får in nya golvet,  sen är det roligaste kvar att få in lite rassel. Fick inga besked från Anticimex igår men hoppas att han hör av sig antingen månd eller tisd, försöker leta lite tapeter och färger om det blir i ordningställt, men inte lätt att veta vad man ska ha när det blir överallt på en och samma gång. Men det kommer gå mycket i vitt eller ljusa brutna kulörer, grått och beige.
Jag och Michael har i alla fall kommit överens om att det blir flytt framöver, vart och så kommer jag avslöja längre fram om det går som vi planerat. Nej nu ska jag ta kvällen med familjen hoppas ni har en mysig lördag kramar


Kommentarer
Postat av: mia

jaaa ska ni flytta till kristinehamn;) oj vad jag får läsa ikapp här! Kram

2008-12-21 @ 19:58:07
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0