.....*

Haha va skönt det är när andra har bekymmer och man bara kan må bra ha!
Visst är det skrattretande, men som man bäddar får man ligga eller????
De som jag gillar lägger jag min tid på och de övriga det är den här  % som, ja det kan vara hur som helst med.
 
Nu är det inte ens 2 månader kvar tills vi ska flytta planerig till tusen och kul är det.
På Tisdag så ska vi skriva kontrakt med de som ska flytta in i vår Br skönt att den biten är klar också.
Jag och älsklingen har varit iväg och kollat på nya prylar till huset och en sak är vi överens om att när det är klart i huset då kommer det vara det bästa stället på jorden. De som förtjänar förvänta er att komma på inflyttningsfest.
Nu ska vi lämna mor och far och åka hem till palatset.

Trevlig helg på er min vänner

Kommentarer
Postat av: terez

Hej du! har ju glömt att säga grattis till huset! kan tro att du vill flytta helst igår:) och vad skönt att ni har fått sålt och allt! hoppas allt är bra med dig:
Kram terez

2008-02-23 @ 19:40:03
Postat av: Hannah

Jag vet det det var ju därför jag inte utmanade dig gummz!

2008-02-24 @ 14:48:19
URL: http://www.hannah83.blogg.se
Postat av: alexandra

jag vet inte hur man gör eftersom att jag inte visste om de :P

2008-02-25 @ 18:26:51
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Hanna

FY! Det är sååå tråkigt, jag ska också betala räkningar nu! :(

2008-02-26 @ 16:03:24
URL: http://misshannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0